Salı, Temmuz 03, 2012

Sinek Sekiz Yayınevi Kitapları

Bugün sizlere Sinek Sekiz ağ günlüğü ve Sinek Sekiz Yayınevi kitapları hakkında bilgi vereceğim.

Sinek Sekiz'e ağ günlüğüne Bağlantılar bölümünden ulaşabilirsiniz. Sinek Sekiz Yayınevinden çıkan Permakültüre Giriş kitabı ile ilgili yazıyı 2011 yılında yayınlamıştım.  Bu kitap başlı başına bir temel eser niteliğinde ve mutlaka okunmalı.  

Bir süredir Sinek Sekiz Yayınevini takip edemiyordum. Bugün web sitelerini ziyaret edince fark ettim ki üzerinde çalıştıkları kitapların birçoğunu yayınlamışlar.

Sinek Sekiz kitaplarına ulaşabileceğiniz kitapevlerini ve internet sitelerini Sinek Sekiz web sitesinde bulabilirsiniz. 

Ben Pandora Kitapevinin internet sitesinden tüm kitapları sipariş ettim. Permakültüre Giriş kitabını bir arkadaşıma hediye etmek için ikinci kez aldım.   

"Yayınevi Arama" bölümünden Sinek Sekiz araması yaparsanız tüm kitaplara ulaşmanız mümkün.




Sinek Sekiz Yayınevi kitaplarını okumanızı tavsiye ederim.

Emeğinize, bilginize ve elinize sağlık Sinek Sekiz.

   

Hiç yorum yok: