Pazar, Ekim 21, 2012

Web Sitenizi - Blogunuzu Kitap Haline Nasıl Çevirirsiniz?

Güneşin Tam İçinde sitesini kısa bir süre önce fark ettim. Sitenin başarısı gerek ziyaret rakamları, gerek aldığı ödüller ile de tescil edilmiş. İhtiyacı belirleyip, sonuca kadar ulaşan keyifli yazılar var. Bu özelliğini Alternatif Yaşam Planlamasına benzettim. 

Güneşin Tam İçinde sitesinde okuduğum "Web Sitenizi Kitap Formuna Nasıl Çevirirsiniz?" başlıklı yazı çok işime yaradı. Alternatif Yaşam Planlamasını kopyala-yapıştır ile word ortamında yedekliyordum. Epey zahmetli oluyordu, yazılarımdaki linkleri ve yorumları yedekleyemiyordum. "Web Sitenizi Kitap Formuna Nasıl Çevirirsiniz?" makalesinde anlatılan adımları yapınca 563 sayfalık Alternatif Yaşam Planlaması kitabım oldu. İçerik bilgileri, sayfa numaraları, yazıların günleri ve saatleri, yazılarda kullanılan linkler dip not olarak kitabımda var. 

Yazılarda kullanılan linklerin dip not olarak yer alması ve yazılara yapılan yorumların yazı sonlarına eklenmesi keyifli bir kitaba sahip olmanızı sağlıyor. 

Blogbooker uygulamasına Paypal kullanarak bağış yapmak mümkün. Asgari bağış tutarı 10 euro. Bağış esaslı yazılım alma - bilgi paylaşma fikrini seviyorum ve elimden geldiğince destekliyorum. Blogbooker'a 10 euroluk bağış yaptım. Yaptığım bağış tutarı elde ettiğim Alternatif Yaşam Planlaması kitabına fazlasıyla deydi. 

"Web Sitenizi Kitap Formuna Nasıl Çevirirsiniz?" yazısında anlatılan kitap bastırma uygulamasını denemedim ama yakın zamanda detaylı incelemeyi düşünüyorum.         

Hiç yorum yok: