Cuma, Haziran 15, 2007

Hatıra Ormanları

Bu Bahçe ABC A.Ş. Tarafından Çalışanlarına Alternatif Emeklilik Sağlamak Amacı ile Kurulmuştur. başlıklı yazımda hatıra ormanlarını nasıl daha verimli kurabileceğimizi sorgulamıştım. Günümüzün yaygın kullanılan sözü KAZAN-KAZAN yaklaşımı bir çözüm kurgulamıştım. Bir arkadaşıma Alternatif Emeklilik Bahçeleri fikriminden bahsettim.
  • İyi niyetli bir düşünce ama bu ülkede 10 kişi ile ortak bir işe girmek olmaz dedi.

Ben Alternatif Emeklilik Bahçeleri fikrinden vazgeçmiş değillim. Geçen hafta yaptığım yolculuklarda Ege'nin değişik bölgelerinde, yol kenarındaki Hatıra Ormanı tabelalarının resimlerini çektim. "Tabelaların resmini çektim" diye yazıyorum çünkü tabelaların ardında resmi çekilebilecek bir orman yoktu.
Alternatif Emeklilik Bahçeleri üzerine detaylı bir çalışma hazırlıyorum. Projenin tamamlanmasından sonra yayınlayacağım ve fikrin savunuculuğunu yapmaya devam edeceğim.



















Hiç yorum yok: