Cuma, Eylül 07, 2007

Ahşap Karkas Evler, Masif Evler




Ahşap ev konusundaki tereddütüm Çelik Erengezgin ile tanıştıktan sonra kalmadı. Alternatif Yaşam Çiftliğindeki evimiz için kullanılacak malzemenin ahşap olacağını düşünüyorum.

Kınalı Ahşap Yapılar web sitesinde birbirinden güzel ahşap karkas ve masif ev projeleri var. Uzun süredir prefabrik ev ve çelik taşıyıcı sistemli prefabrik ev yapan firmaların web sitelerinde araştırma yapan biri olarak, diğer üreticilerin web sitelerinde görmeye alıştığım bilgileri Kınalı Ahşap Yapılar sitesinde bulamadım. Cevap bulamadığım bazı soruları firmaya sordum. Şimdilik sorduğum soruları ekliyorum, cevapları gelirse, yazıma ilave edeceğim.

1) Binanın temeli kimin tarafından yapılmakta?

2) C155 modeli büyüklüğündeki tek katlı bir evin temel yapımı dahil tahmini yapım süresi nedir?

3) Country evleri için anahtar teslim tahmini metrekare fiyat aralığı verebilir misiniz? (Örneğin 800-1100 lira / metrekare gibi)

4) Yapılan evlere garanti verilmekte mi? Garanti var ise süresi nedir?

5) Örnek modellerin sergilendiği bir yer var mı?

6) İzmir'de yaşıyorum, İzmir çevresinde inşaat yapılması durumunda oluşacak ek masraflar (yapım ekibinin konaklama ve yol masrafları gibi) nelerdir?

7) Konut kredisi kullanma imkanı bulunuyor mu?


12/Eylül/2007 Notu: Kınalı Ahşap Yapılar başlıklı yazımızda yukarıdaki sorularımıza aldığımız detaylı cevapları bulabilirsiniz.

1 yorum:

Prometheus dedi ki...

Ahşap ev tercih etmeniz, ağaçlar için kötü haber.
Eğer evi hala yapmadıysanız sizinle bu konuyu biraz konuşmak isterim.
sahin.gurses@hotmail.com