Pazar, Ağustos 23, 2009

Okur-Yazar, İşveren Arıyor.



Daha mutlu, daha başarılı, daha üretken, daha faydalı ve daha huzurlu olmak için koşmakta olduğum kulvarı değiştirmem gerektiğini biliyorum ve artık şikayet etmeyi bırakıp eyleme geçiyorum.

Sevdiğim işi arıyorum.

Geçen sene Beyin Labirentimden Odacıklar'da yayınladığım bir ilanı birkaç değişiklik ile Alternatif Yaşam Planlamasında da yayınlıyorum.

- - - - - - - - - - - - - -

Günde sekiz saat, haftada yedi gün, yılda 340 gün kitap okuyup, yazı yazabilecek, inceleme ve araştırma yapabilecek, okur-yazar, işveren arıyor...

Binlerce kitap var okumak istediğim ve binlerce yazı bekliyor Beyin Labirentimin Odacıklarında. Gelin görün ki, mevcut işime devam ederken bunu yapabilmem zor görünüyor. İşte bu nedenle okumam, yazmam, araştırmam ve incelemem karşılığında bana işverecek birini arıyorum.

* Günlerce evden çıkmadan okuyup, yazabilirim, hiç sıkılmam.
* Okuyacağım kitapları, yazacağım konuları ben belirlerim.
* Çok geniş bir yelpazede, birçok farklı siyasi görüşü, dini konuları, ezoterik bilgileri, tarım ve hayvancılık ile ilgili kitapları okumayı severim.
* İnceleme, biyografi, roman, öykü, senaryo, şiir gibi birçok yazın türünü okurum.
* İleri düzeyde İngilizce bilirim ve fakat zorda kalmadıkça İngilizce kitap okumam.
* Yazarken aynı anda müzik de dinleyebilmekteyim.
* Geniş bir müzik bilgim vardır.
* İmkanlar sağlanırsa profesyonel düzeyde elektro gitar ve bas gitar çalabilirim.
* Bu işten emekli olmayı düşünmem, yukarıdaki şartlar sağlanırsa önümüzdeki otuz, otuzbeş yıl hiç şikayet etmeden çalışırım.

Maaş konusunda anlaşabileceğimizi düşünüyorum. "Dünya malı dünyada kalır", "Az olan daha çoktur" hayat felsefelerim arasındadır.

Tüm bu anlattıklarını yapman için sana neden maaş versinler diye sorarsanız.

1) Kitap okumak istediği halde okumaktan sıkılan ve birkaç sayfadan fazla okuyamayan biriyseniz, ben sizin yerinize sıkılmadan okurum, okuduklarımı sizinle paylaşırım.
2) Kitap okumak istediği halde vaktiniz yoksa ben sizin kadrolu kitap okuyucunuz olurum.

ve son olarak

Kaliteli ve kalıcı yazılar üretebilme ihtimalim derim. Tıpkı Avrupa'daki aristokrat sanatçı hamilerinin hatırlanması gibi tarih benimle birlikte hamim olarak sizi de yazacaktır.

Referans olarak bu BLOG'da yazdıklarımı ve araştırdıklarımı gösterebilirim.

İlgilenenlerin profilim içindeki posta adresime mesaj atmaları rica olunur.

Son başvuru tarihi yoktur.

- - - - - - - - - - - - - - -

Hiç yorum yok: