Perşembe, Eylül 23, 2010

Cleanglobe Güneş Enerjisi Hizmetleri



Mersin'de bodur fidan üretimi yapan ziraat mühendisi arkadaşım Arif Berköz aradı. Fidan üretimi için bir yer satın almış, en yakın elektirik direği tarlaya 2 km mesafedeymiş. Direkten hat çekilmesi için 50.000 tl para gerekince, alternatif çözümler aklına gelmiş.

Ne yapabilirim diye sordu, aklıma Alternatif Enerji yahoo grubu ve kurucusu Ateş Uğurel geldi. Ancak Ateş Uğurel'in yeni firmasının adını bilmediğim için Alternatif Enerji yahoo grubundan Ateş Beye ulaşmasını ve yeni firmasını öğrenmesini tavsiye ettim.   

Arkadaşım Arif'den bugün bir mesaj aldım. Ateş Uğurel ile iletişe geçmiş ve yeni firmasını öğrenmiş. İhtiyacını (su motoru, bekçi kulübesindeki iki priz ve bir lambadan ibaret) karşılayacak temel düzey sistem için uygun olduğunu düşündüğü bir fiyat teklifi almış.

Benzer çözümlere ihtiyacı olan kişiler için Cleanglobe firmasını tavsiye ederim.

Hangi durumlarda (yukarıdaki örnekte olduğu gibi) alternatif enerji kaynaklarını kullanmanın daha avantajlı olacağını 2006 tarihli yazımda belirtmiştim.

Akla gelebilir diye yazayım istedim, Ateş Uğurel'i şahsen tanımıyorum, hakkındaki kanaatim Alternatif Enerji'de yazdıkları ve paylaştıklarından oluşmuştur. Cleanglobe ile de hiçbir ticari ilişkim yok.

Hiç yorum yok: