Salı, Aralık 25, 2018

1.000.000 Görüntülenme

1.000.000 kez görüntülendi Alternatif Yaşam Planlaması. Teşekkür ederim.

Son dönemde yazı yayınlamıyorum. Blog yazarlığı hızla video (Youtube) yayıncılığına evriliyor. Ben de farklı bir konuda Youtube kanalımda videolar yayınlıyorum. Şimdilik Youtube yayıncılığını öğreniyorum, diyeyim.


Dünyanın ve ülkenin gitmekte olduğu yönde, birey olarak ne yapabilirim sorununa en sade hali ile önerilerimi yazmak istedim.


  1. The Power Of Community belgeselini izleyin.
  2. Bulabildiğiniz her uygun alanda tarım yapabilmek için gerekli bilgi ve ekipmanı sağlayın
    1. Solucan yetiştiriciliği öğrenin, solucan satın alın.
    2. İmkaniniz varsa fotosentez lambaları alın.
    3. Gıda saklama yöntemlerini öğrenin.
  3. Yaptıklarınızın kayıdını tutun.
  4. Size benzer kişilere ulaşabileceğiniz ve ürün değişimi yapabileceğiniz kapalı topluluklar oluşturun.


Hiç yorum yok: