Pazartesi, Mart 25, 2013

Durum Bilgilendirmesi

Yoğun bir dönemde olduğum için yazılmayı bekleyen birçok konu olmasına rağmen vakit bulup, yazamadım.

Alternatif Yaşam Planlaması araştırmaları sırasında ticari değeri olan, Türkiye'de benzeri bulunmayan ve fakat dünyada zemin örtüsü, yabani ot ile mücadele ve bitkilerde verim artışı sağlamak amaçlı kullanılan, çevreci ve geri dönüşümü teşvik eden bir meta buldum. Bu aralar yoğun olarak bu ticari ürün üzerinde çalışıyorum.  

Yakın zamanda yazılmayı bekleyen neler var?

1- Roket sobayı bitirdim, denedim, videosu hazırlanacak ve yazı yayınlanacak.
2- Türk solucanlar, Amerikalı solucanlara pek benzemiyor, farklı şekilde davranılması gerek ama nasıl?
3 - Gaia Education'da Ecological Dimension'ı tamamladım, ikinci dönem ve Economical Dimension başladı. Economical Dimension'da ilk modulde neler var.

Görüşmek üzere....

2 yorum:

nalan dedi ki...

Solucanlarınızın durumunu merakla bekliyordum.Bu cümleniz işlerin yolunda gitmediğini mi işaret ediyor?

faik murat unel dedi ki...

Solucan yetiştirmede ilk denemeler başarısız oldu.
Bu günlerde toprak ve hava koşulları uygun olduğu için yeni solucanlar ile yeni denemeler yapmayı planlıyorum.
Gelişmeleri paylaşacağım.