Perşembe, Ocak 24, 2013

Sosyal Sorumluluk - 1


Hepimizin ortak kullandığı yerlerde yapılan garip davranışları "Anlayamıyorum" etiketi ile yayınlamaya başladım. 

Yukarıdaki resmi ben çektim. Nasıl bir kaygısızlık ve sorumsuzluktur ki iki araçlık yere bu şekilde park edip, gönül rahatlığı ile gidebiliyorlar. Saygısız park konusunda onlarca malzeme çıkacak duruma geldik. Kimse park ederken bir başkasını düşünmüyor.

Resmi arabamın içinden çektim, fark edeceğiniz üzere her zaman geri geri park ediyorum. Böylelikle çıkarken   geri manevrası yapmama gerek kalmıyor. Kimi fabrikalarda bu şekilde park etmek bir zorunluluk. İşin mantığı basit: Park ederken durumunuzu biliyorsunuz ve vaktiniz var, uğraşarak, geri geri park edebilirsiniz. AMA çıkarken durumunuzun ne olacağını bilmiyorsunuz. Acil bir durumda aracınızı park yerinden çıkartabilmek için çıkış yönünde park etmek her zaman avantaj.

Sosyal Sorumluluk illa bazı sosyal projelerde yer almak demek değil. Aracımızı park ederken bile sosyal sorumluluğumuzun olduğunu hatırlamamız gerekiyor.  

Hiç yorum yok: