Çarşamba, Kasım 21, 2012

21 Aralık 2012 Ne Olabilir?


21 Aralık 2012'de ne olacak? Şirince'ye gitsek kurtulur muyuz? Kıyamet Kopacak. Dünyanın Sonu Geliyor. Magazin tadında altı doldurulmadan atan atana...

2005 yılından beri 21 Aralık 2012 tarihi ile ilgili epeyce araştırma yapmış, Alternatif Yaşam Planlamasında Ezoterik Bilgiler etiketiyle yazılar yazmış biri olarak birkaç cümle de ben yazayım.

BENCE :

Marduk'un gerçek olma ihtimali ve dünya yörüngesine yaklaşarak felaketler oluşturma ihtimali neredeyse yok denecek kadar azaldı. 

2005 yılında Marduk fikrini fazlasıyla önemsediğimi belirtmeliyim. Yukarıdaki resim bir Sümer tableti. Tablette görülen güneş sisteminde Marduk dışındaki gezenlerin doğru olması, Sümerlerin bilgi seviyesi Marduk'un olabilirliği konusunda bana inandırıcı geliyordu. 2005 yılından  2012'ye kadar olacakları gözleyecek ve olası Marduk işaretleri fark etmem durumunda çözümler düşünecektim. 

Bugün 21 Aralık 2012 ye bir ay var. Marduk'u göremeyebiliriz ama etkilerini fark etmeye başlamamız gerekirdi. Sıradışı sıklıkta ve büyüklükte deprem, yanardağ faaliyetleri, su baskınları gibi doğal felaketler yaşıyor olmalıydık. Ortadoğu'da, özellikle Sümerlerin yaşamış oldukları Mezopotamya'da, işgallerin, büyük çekişmelerin olması gerekirdi. Olmadığına göre Marduk ihtimalini çok düşük görüyorum. 

Algıların açılacağı, dünyanın manyetik kutuplarının değişeceği, hazır olanların aydınlanacağı, hazır olmayanların bunalıma gireceği gibi konulara çok hakim değilim. Magazinsel görünen konular sanki bunlar. Yorum yapmam doğru olmayacaktır. 

Marduk konusunda epey okudum ve olma ihtimali artık çok düşük diye düşünüyorum. 

Ve Fakat: Ay başında eve fazladan makarna, bulgur almayı, su depolarımın dolu olduğundan emin olmayı planlıyorum. 

Tedbir iyidir.           

Hiç yorum yok: