Pazartesi, Kasım 19, 2012

Alternatif Yaşam Planlaması Aksiyon Dergisinde (Sayı 937)


Eylül ayında, üç saatten fazla sürede, çok keyif alarak yaptığımız Alternatif Yaşam Planlaması röportajı bu haftaki Aksiyon dergisinde yayınlandı. (Röportaja bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz.) Alternatif Yaşam Planlamasını ve beni çok iyi anlayan ve anlatan bir röportaj oldu.

Röportajı gerçekleştiren Tuğba Kabacaoğlu'na öncelikle Alternatif Yaşam Planlaması takipçisi kimliği ile, sonra Alternatif Yaşam Planlamasını çok iyi anlayıp, bu keyifli yazıyı hazırlayan muhabir kimliği ile teşekkür ederim. Röportajımızı resimleyen foto muhabiri Mehmet Yaman'a da Alternatif Yaşam Planlamasına gösterdiği ilgiden dolayı teşekkür ederim. 

Tuğba Hanım ile yaptığımız röportajdan sonra Alternatif Yaşam Planlaması yeniden hız ve heyecan kazandı. Uzun süredir araştırmasını yaptığım Gaia Education tarafından düzenlenen Ekoköy Dizayn Eğitimine kayıt olmamda Tuğba Hanım ile yaptığımız röportajın katkısı büyük oldu. Alternatif Yaşam Planlamasına ve bana büyük katkısı olacağına inandığım bu eğitime kayıt olmama vesile olduğu için  de Tuğba Kabacaoğlu'na teşekkür ederim. 

Okunuyor olduğunu bilmek, yazar kimliği ile kabul görmek beni çok sevindirdi. Tüm takipçilerime ve okurlarıma teşekkür ederim.   

Aksiyon dergisinde yer alan röportaja bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz. 

5 yorum:

Unknown dedi ki...

bende aksıyondakı yazıyı bloguma kyodum..harıka otesı tebrıkler

Adsız dedi ki...


adımCanan Yıldırım. Ben de çevreye duyarlı bir insanım.Bunun için kompost yapmayı öğrenmek istiyordum.Biraz önce aksiyon
dergisini karıştırınca karşıma sizinle ilgili röportaj çıktı.Büyük bir heyecanla okudumAma bitirmedim(söz bitireceğim)Hemen bloğunuzu açtım.Bu yüzden Aksiyon'u seviyorum.Siz de iyi ki varsınız.Babam emekli bankacı. İzmir'de oturuyorlar.Hatta bu yaz Urla'yı günübirliğine gezmeye gelmiştik.Babam artık İzmir dışında yaşamak istiyor.O da doğaya,ekip biçmeye çok meraklı.Bu yüzden Urla'da bir yer bulurmuyuz diye geldik ve gezdik.Bu röportajı önceden okusaydım sizleri ziyarete bile gelirdim.Yaşamımınız tam babamlık ve benlik.Maalesef annemlik diyemiyorum.Çünkü annemi şehirden koparamıyoruz.Şunu da kesin söyleyebilirim.Mutluluk
doğada,öğrenmede ve üretmede.Çok konuştum.Bloğunuzu büyük bir merakla takip edeceğim.Allah Yar ve yardımcınız olsun!

faik murat unel dedi ki...

Canan Hanım, Tuba Hanım merhaba,
Yorumlarınız için teşekkür ederim.

Canan Hanım, yolunuz Urla'ya düşerse bekleriz, blog profilim içinde özel e-posta adresim var.

Aksiyon röportajından sonra kompost çalışmalarını bir adım ileriye götürdüm, ne zamandır yapmayı düşündüğüm uygulamayı birkaç haftadır deniyorum. Yakında bu konu hakkında bir yazı yayınlayacağım.

Adsız dedi ki...

Merhaba Murat Bey. Ben Barış. Aksiyon röportajına ulaşamıyoruz. Sayfadan kaldırılmış sanırım. Ulaşabileceğimiz başka bir link var mı?
Teşekkürler.

faik murat unel dedi ki...

Barış Bey merhaba, linki kontrol ettim çalışıyor.

http://www.aksiyon.com.tr/dosyalar/alternatif-degil-gercek-hayat-bu_534068

Google Alternatif Yaşam Planlaması + Aksiyon olarak da arama yapabilirsiniz. Haber hala aktif.

İlginiz için teşekkür ederim.