Perşembe, Ekim 11, 2012

Ekoköy Dizayn Eğitimi (EDE) - Gaia Education

Gaia Education sayfasını bugün inceldim ve Ekoköy Dizayn Eğitiminin (Ecovillage Design Education) başlamak üzere olduğunu sevinerek gördüm. Eğitim hakkında detaylı bilgiye ve kayıt işlemlerine bu linkten ulaşabilirsiniz. 
Eğitim 4 ayrı başlıkta veriliyor.
  1. Sosyal Dizayn Eğitimi
  2. Ekonomik Dizayn Eğitimi 
  3. Ekolojik Dizayn Eğitimi
  4. Dünya Bakışı  
Tüm başlıkların yer aldığı eğitime katılmak 1.100 Pound. İsterseniz eğitim başlıklarını tek tek de alabiliyorsunuz. Her başlık için bedel 300 Pound.
2012-2013 Eğitim programını aşağıda bulabilirsiniz.
Eğitim ve kayıt bilgilerinde eksik bulduğum birkaç soruyu ilgili adrese mesajla sordum. Yarım saat geçmeden cevap verdiler. 
Tüm eğitimleri alır, sınavları geçer ve proje grubunda yer alırsanız eğitim sonunda diploma verilmekte. Eğitimleri tek tek almanız halinde bir katılım belgesi veriliyor. Eğitimler bilgisayar üzerinden erişilecek size özel kullanıcı adı ve şifresi ile yapılmakta. Canlı bağlantı ile ders anlatımı, sohbet şeklinde ders yapısı bulunmuyor.
Ben 2012-2013 ilk dönem için Ekolojik Dizayn dersini almayı, ikinci dönem Ekonomik Dizayn dersini almayı planlamıştım ama tüm programı almayacağım için diploma alamayacaktım. Kalan dersleri gelecek sene alırsam ve tüm eğitim programını tamamlarsam diploma alıp alamayacağımı sordum. Eğitimleri iki seneye yayabileceğimi ve sonunda proje grubunda yer alamam durumunda diploma verileceğini belirttiler. 

Ekoloji Dizaynı dersi için hemen başvuru formunu doldurdum ve cevap bekliyorum. Kayıt süresi geçmiş ama henüz dersler başlamadığı için programa dahil olabilirim diye umuyorum. 

Siz de böyle bir eğitime katılmayı düşünürseniz, Gaia Education'ı araştırıp, bu konudaki öncülüğünü gördükten sonra hızlı karar vererek kayıt olmayı düşünebilirsiniz. 

12 - EKİM - 2012 NOTU : Ekoloji dersine başvurum kabul edildi, havaleyi bugün yaptım. Yeniden öğrencilik günlerime dönüyorum. Başvuru onay mesajında haftada ortalama 12,5 saatimi eğitim sitesinde geçirmem gerektiği yazıyordu. Epey yoğun bir eğitim dönemi beni bekliyor, öğreneceklerim için şimdiden heyecanlanıyorum.

Hiç yorum yok: